

(3).jpg)
ابتدامعلم توجه دانش آموزان دبستان آفرید رابه تصویرعنوانی درس۹وخوردن سیب جلب میکند،معلم هنراه خودچندسیب به کلاس آورده وازدانش آموزان میخواهدسیب رابخورندودرموردگوارش ان فکرکنند،سپس ازدانش آموزان میخواهدطبق گروهبندی که دارنددرموردگوارش غذافکرکنندودرهرگروه یک نفربعنوان نماینده گوارش غذاراتوضیح دهد؛پس ازان معلم ازدانش اموزان میخواهد به نقش مهم گوارش درسلامتی بدن فکرکنندوبه تنوع مزه هابپردازندومزه ی سیب خورده شده رابیان کنندودرموردنقش بزاق درحرکت غذاوگوارش توضیح دهندوروی ماکت نشان دهند،پس ازپاسخ دانش آموزان معلم توضیحات نهایی راگفته وسپس ازدانش آموزان میخواهدمشاغل مرتبط بااعضای بدن رانام ببرندواطلاعاتی که درزمینه ی پیشرفت تکنولوژی درحیطه ی سلامت دارندرادراختیاردانش آموزان قراردهند. دراینجادانش آموزان باراهنمایی معلم اشاره ایی به بیماری های مختلف دربدن میکنندونقش ورزش رادراین زمینه بیان کنند،هم چنین معلم ازدانش آموزان میخواهدبگویندسلامتی چه فوایدی برای ماداردودرقالب یک داستان گوارش غذارابیان کنندونقاشی بکشند.




بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |